PROLOG

Niektóre z opisanych tutaj wydarzeń naprawdę miały miejsce.. Wszystkie postacie tutaj przedstawione żyją we współczesnym świecie. Wpisy z Twittera czy Facebooka, które przeczytanie możecie znaleźć w sieci. Rozmowy z czatów i komunikatorów także zostały przeprowadzone.

____
Witam Was. Jakie wrażenie wywarł na Was prolog?
Jeśli chcecie być powiadamiani to zostawcie tutaj swoje nicki z Twittera. 
Pierwszy i w sumie drugi rozdział mam gotowy, ale jeszcze nanoszę poprawki. Co do tego jak często będą rozdziały to jeszcze nie wiem - zobaczymy jak mi dopisze czas i wena. 
Zostawcie swoje opinie. :)
xoxo,
Basia

6 komentarzy:

  1. zaczyna się nieźle i jestem pierwsza! powodzenia w pisaniu :)
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. heey yop, prolog jak żaden inny, muszę przyznać ;) i pomysł też niepowtarzalny, więc tak. informuj mnie, znasz nick ale cóż tam ;d
    @Saviour_

    OdpowiedzUsuń
  3. zachęcająco! :D nie mogę się doczekać kolejnego, szkoda, że prolog krótki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo. może być ciekawie. Mój twitter ~ @TheSexyRauhl ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. nie powiem, że z czymś takim jeszcze się nie spotkałam. nie wiem co siedzi w twojej główce ale chętnie poczytam :D
    informuj mnie proszę @ShinyyGirl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczymy co będzie dalej.
    Powiadamiaj: @mika1756

    OdpowiedzUsuń